אמסלם: "בנט הרס את התרבות הפוליטית של ישראל"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on אמסלם: "בנט הרס את התרבות הפוליטית של ישראל"

    ח"כ דודי אמסלם ב'מהדורה המרכזית': "בנט הרס את הפוליטיקה הישראלי כשהחליט שהוא ראש ממשלה עם 6 מנדטים. גנץ נמצא עמוק בשמאל ומנהל מו"מ עם אבו מאזן. יש לו רק 8 מנדטים, למה שהוא יהיה ראש ממשלה? אלה דברים שמעולם לא היו עד ימים אלו. הם הרסו את התרבות הפוליטית במדינה. כל אחד יכול לבוא ולסחוט את ראשות הממשלה. הנוסחה הזאת צריכה להיעלם"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ותקף את חברי הכנסת הערבים: "מה שעודה אמר גם עבאס חושב. הם חבורת צבועים, מפלגות שלא רוצות לראות בקיומה של מדינת ישראל ועליהם בנט נשען".

    ביחס לבנט וחבריו אמר אמסלם: "מדובר באנשים שמכרו את נשמתם לשטן. בנט וחבריו מבינים שהם עשו פה כמעט פשע נגד עם ישראל. עבאס מנהל את הממשלה הזו. לא לחינם מעולם עד כה לא הכניסו לממשלה גורם אנטי ציוני".

    לדבריו "הממשלה הזו סיימה את תפקידה. נחזור לכנסת מהפגרה והם ילכו לטיבי ויסחרו איתו כל שבוע על חוק כזה או אחר כי המדינה לא עניינה ולא מעניינת אותם. הם מבינים שברגע שהולכים לבחירות הם נעלמים מהפוליטיקה והם מנסים לחיות משבוע לשבוע. בסוף זה לא יחזיק".

    אמסלם הבהיר: "אני לא חושב שאפשר להקים ממשלה אחרת בכנסת הזו. זה לא יקרה. צריך ללכת לבחירות ומי שחשוב לו מדינת היהודים יצביע ואנחנו נביא יותר מ-61 מנדטים וננהל את המדינה כמו שהציבור רוצה".

    אמסלם התייחס לשיח על שיריונים לפורשי הקואליציה: "זה דבר בזוי שנותנים ג'וב לכל מי שפורש. אנחנו לא בסידור עבודה פה. אנחנו בסכנה קיומית למדינה. מי האמין שלמצב הזה נגיע? כולם שם צריכים לחזור בתשובה ולהכות על חטא לפני שהם מחפשים סידור עבודה".

    אמסלם תקף: "בנט הרס את הפוליטיקה הישראלי כשהחליט שהוא ראש ממשלה עם 6 מנדטים. גנץ נמצא עמוק בשמאל ומנהל מו"מ עם אבו מאזן. יש לו רק 8 מנדטים, למה שהוא יהיה ראש ממשלה? אלה דברים שמעולם לא היו עד ימים אלו. הם הרסו את התרבות הפוליטית במדינה. כל אחד יכול לבוא ולסחוט את ראשות הממשלה. הנוסחה הזאת צריכה להיעלם".

    אמסלם הוסיף לסיום: "זו ממש סייעתא דשמיא שכל זה קורה לפני פסח. הקב"ה מקרב את הגאולה. מה שיישאר כרגע זו תקופה קצרה של ביזיון לממשלה הזו. הדבר היחיד שמעניין את בנט ולפיד זו השרידות הפוליטית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אמסלם הגבר תמשיך לדוק את השמאל

    2. 1

      איזה גנוב אמסלם.. הכי עצבני אבל הכי טוב שם!!